Публикувана:
преди 99 дни
Месторабота:
гр. Пловдив
Изисквания:
Висше образование
Немски език
Категории:
Администрация
Асистент на управителя с немски език
Основни отговорности:
- Следи и обработва входящата и изходяща кореспонденция на управителя – писмена, електронна и по телефон;
- Организира срещи с партньори и клиенти на компанията и отговаря за тяхното посрещане и настаняване в офиса;
- Организира, координира и следи за служебния график на управителя и своевременно го информира за текущи срещи, задачи и пътувания;
- Организира бизнес пътувания и резервации;
- Изготвя и предоставя справки за дейността на компанията;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, релевантни за позицията.
Компанията предлага:
- Отлично възнаграждение;
- Трудов договор и осигуровки;
- Петдневна работна седмица (от понеделник до петък);
- Въвеждащо обучение;
- Възможност за развитие и кариерно израстване в компанията;
- Работа в стабилна и бързоразвиваща се организация;
- Коректност и спазване на договорните условия.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено висше образование;
- Отличен Немски език (писмено и говоримо), Английски език е предимство;
- Oпит на релевантна позиция;
- Отлична писмена култура;
- Отлична компютърна грамотност – MS Office;
- Висока лична отговорност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
- Спазване на конфиденциалност с поверителна информация и документи.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Предоставените данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Булминт Рекрутмънт притежава лиценз от Агенция по заетостта № 2889/04.10.2019.