Асистент на управителя с немски език

Динамична личност с отличен немски език и добри организационни умения

Публикувана: преди 21 дни
Месторабота: гр. Пловдив
Изисквания: Висше образование Немски език
Категории: Администрация

Асистент на управителя с немски език

 

Основни отговорности:

  • Следи и обработва входящата и изходяща кореспонденция на управителя – писмена, електронна и по телефон;
  • Организира срещи с партньори и клиенти на компанията и отговаря за тяхното посрещане и настаняване в офиса;
  • Организира, координира и следи за служебния график на управителя и своевременно го информира за текущи срещи, задачи и пътувания;
  • Организира бизнес пътувания и резервации;
  • Изготвя и предоставя справки за дейността на компанията;
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, релевантни за позицията.

 

Компанията предлага:

  • Отлично възнаграждение;
  • Трудов договор и осигуровки;
  • Петдневна работна седмица (от понеделник до петък);
  • Въвеждащо обучение;
  • Възможност за развитие и кариерно израстване в компанията;
  • Работа в стабилна и бързоразвиваща се организация;
  • Коректност и спазване на договорните условия.

 

Изисквания за заемане на длъжността:

  • Завършено висше образование;
  • Отличен Немски език (писмено и говоримо), Английски език е предимство;
  • Oпит на релевантна позиция;
  • Отлична писмена култура;
  • Отлична компютърна грамотност – MS Office;
  • Висока лична отговорност и стриктност при изпълнение на поставените задачи;
  • Спазване на конфиденциалност с поверителна информация и документи. 

 

Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Предоставените данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Булминт Рекрутмънт притежава лиценз от Агенция по заетостта № 2889/04.10.2019.

Разрешени формати: pdf, doc, docx, jpg, jpeg, png