Бизнес асистент с английски език

Позиция за комуникативна личност с опит като административен асистент и отлично владеене на английски език

Публикувана: преди 19 дни
Месторабота: гр. Пловдив
Изисквания: Висше образование Английски език; Немски език (предимство)
Категории: Администрация

Бизнес асистент с английски език


Основни отговорности:

  • Следи и обработва входящата и изходяща кореспонденция на управителите – писмена, електронна и по телефон;
  • Организира срещи с партньори и клиенти на компанията и отговаря за посрещането им в офиса;
  • Организира, координира и следи за служебния график на управителите и своевременно ги информира за текущи срещи, задачи и пътувания; 
  • Организира бизнес пътувания и резервации;
  • Изготвя и предоставя справки за дейността на компанията;
  • Изпълнява и други конкретно възложени задачи, релевантни за позицията.

 

Компанията предлага:

  • Отлично стартово възнаграждение;
  • Трудов договор и пълни осигуровки;
  • Петдневна работна седмица (от понеделник до петък);
  • Възможност за обучения и професионално развитие;
  • Работа в бързо развиваща се компания с високи цели;
  • Коректност и спазване на договорните условия.


Изисквания за заемане на длъжността:

  • Висше образование;
  • Отличен Английски език (писмено и говоримо), Немски език е предимство;
  • Oпит на същата или подобна позиция;
  • Отлични писмена култура;
  • Отлична компютърна грамотност;
  • Комуникативност и умения за работа в екип;
  • Висока лична отговорност, стриктност и спазване на конфиденциалност при изпълнение на поставените задачи и работа с поверителна информация и документи. 

 

Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Предоставените данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Булминт Рекрутмънт притежава лиценз от Агенция по заетостта № 2889/04.10.2019.

Разрешени формати: pdf, doc, docx, jpg, jpeg, png