Публикувана:
преди 82 дни
Месторабота:
гр. Пловдив
Изисквания:
Висше образование
Английски език; Немски език (предимство)
Категории:
Администрация
Бизнес асистент с английски език
Основни отговорности:
- Следи и обработва входящата и изходяща кореспонденция на управителите – писмена, електронна и по телефон;
- Организира срещи с партньори и клиенти на компанията и отговаря за посрещането им в офиса;
- Организира, координира и следи за служебния график на управителите и своевременно ги информира за текущи срещи, задачи и пътувания;
- Организира бизнес пътувания и резервации;
- Изготвя и предоставя справки за дейността на компанията;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, релевантни за позицията.
Компанията предлага:
- Отлично стартово възнаграждение;
- Трудов договор и пълни осигуровки;
- Петдневна работна седмица (от понеделник до петък);
- Възможност за обучения и професионално развитие;
- Работа в бързо развиваща се компания с високи цели;
- Коректност и спазване на договорните условия.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование;
- Отличен Английски език (писмено и говоримо), Немски език е предимство;
- Oпит на същата или подобна позиция;
- Отлични писмена култура;
- Отлична компютърна грамотност;
- Комуникативност и умения за работа в екип;
- Висока лична отговорност, стриктност и спазване на конфиденциалност при изпълнение на поставените задачи и работа с поверителна информация и документи.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Предоставените данни са лични по смисъла на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Булминт Рекрутмънт притежава лиценз от Агенция по заетостта № 2889/04.10.2019.